“Vi ved hvad de unge vil have” – “VI negler tidsånden” – “Vi har kant og blonde” – “vi skaber unikt autentisk engagerende indhold – af og til rammer reklame-krigerne bare helt forkert trods datamining og kæmpe budgetter – eller lader kundernes angst og leflen for de sikre kompromiser smadre deres eget brand – her er en række eksempler på at ordenes og tingenes oprindelige betydning bare er “et eller andet farvegøgl” man tror man kan bruge som lokkemad – nej riot rimer ikke på Pepsi eller Danske bank – sorry.

Heldigvis bliver masserne bedre og bedre til at se gennem røgmaskinerne – Man mærker hensigten og bliver forstemt – her på de mest latterlige måder – er der en voksen i klipperummet? Jeg ville elske at være flue på vægen i boblen da de kreative gav kunden highfive og godkendte nedenstående film – respekt – det er fandme godt hustlet! Men hov – måske er det bevist – negativ opmærksomhed er også en slags opmærksomhed…måske er det et  snedigt trick for at få os til at dele? Her et historisk tilbageblik – der desværre opdateres løbende…

Har du flere eksempler på kommunikationskatastrofer så send dem her tak

Flere tossede reklamer her

Den fantastiske Grissefilm er pillet ned – men overlever heldigvis her

Hvis du har behov for ordenlig film så skriv her